
مادخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــتریم! باید یاد بگیریم كه کلاس بذاریم! كهنازکنیم ! اونا خیلی بیجا می کنن مارو ناراحت کنن! ... خیلی بیخود می کنن اشکمونو دربیارن! اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه می دیم شادی زندگیمونو ازمون بگیره؟! این اسمش عشق نیس! کسی که عاشق تو باشه، هرگز نمی تونه غمتو ببینه! چه برسه به اینکه خودش عامل غمت باشه!! ... من دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونهناز میکنم! دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونهفکر میکنم! دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونهاحساس میکنم! دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونهاستدلال میکنم! دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونهزندگی میکنم...
ادامه مطلب